-->

7 Kasım 2012 Çarşamba

EEEeeee... VE LLLllll....

Aceleci , tezcanlı kızım benim. Her şey de olduğu gibi yazı yazarken de o kadar hızlı davranıyor ki ; başlaması ile bitirmesi  bir oluyor.
Ama bugün pek bir telaşla geldi  okuldan.
 ''Aman anne ! eee'lerimi çok güzel yazmam lazım. Öğretmen dedi ki; yeni harfe geçeceğiz , ona göre!
En güzel yazanların ödevini de asacakmış hem.''
Sardı bizimkini bir telaş. 
Sonuç bu! Bakalım öğretmeni beğenecek mi?
Bu arada benim Mısra'ya bir sürprizim var. Bu sürpriz için harflere geçmelerini bekliyordum. İlk harfimiz ''E'' yi de layıkıyla yazabildiğine göre yarın ilk sürprizini alacak. Sürpriz diyorum ama bakalım hanımfendi'nin tepkisi ne olacak. Her gün beslenmesine öğrendikleri harflerle ilgili bir resim koymayı düşünüyorum. Tabi bu resimleri kendim yaptığım için ciddi mesaimi  alıyor ya  neyse. Umarım Mısra'nın  harflerle arasında daha güzel bir ilişki kurmasına  yardımcı olur bu çalışmalarım. Bu resimleri Buse' de de yapmıştım . Ama o zaman resimleri odasının duvarlarına asmıştık. Beslenmeye koyma fikri için Blogcu Anne'den ilham aldım. Blogcu anne  her gün beslenme çantasına bir resim yapıp koyuyor. Ben bu işi harflerle bağdaştırdım. İleride bu resimler kelimelerle, cümlelerle, soru cevap , ve  matematik notlarıyla devam edecek.  Tabi Mısra 'nın bu konuya ilgisi  olursa.
İşte ilk resmimiz ''EŞEK'' - ''EEYORE''



İlk resmimiz beslenme çantasına girdi ve heyecan dorukta. Bakalım tepkisi ne olacak ?

Öğlen okula uğradığım sırada dayanamayıp sordum '' çantanda bir şey gördün mü ?'' diye ve cevap ''evet gördüm, resim vardı.''
Bir  hayal kırıklığı bende...
Eve geldiklerinde Buse resmi görünce bayıldı, anne ''çok güzel ne olur bana da yap!'' Hadi bakalım şimdi koca kıza da ne yapılır ki; ama düşüneceğiz  bir şeyler bakalım !
Olayın önem ve ehemmiyetini anlayan Mısra sabah '' bugün de sürpriz var mı,anne ?'' Diye sordu. 
Bu da ikinci günün resmi :


Akşam eve geldiğinde çok daha mutlu , beğenisini dile getirdi hatta teşekkür bile etti.  Olay amacına ulaşmıştır :))


Ve resimlerimiz  duvarımızı süslemeye başladı.






LLLLL...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder